فرنامفرنام، تا این لحظه: 14 سال و 16 روز سن داره

فرنام طلا و بلای مامان و بابا

ختنه گل پسر

1390/1/30 12:39
نویسنده : مامان فرنام
2,892 بازدید
اشتراک گذاری

جونم برات بگه جیگیلی از ختنه کردنت

روز پنج شنبه ۱۹ فروردین ۸۹ ساعت ۱۱ صبح بیمارستان  بنت الهدی وقت داشتیم من و مامان جون ساعت ۱۰و ۴۵ دقیقه رسیدیم بیمارستان . وقتی رفتیم درمانگاه بیمارستان که پذیرش بشیم گفت که بابا ایوب باید باشه که رضایتنامه رو امضا کنه من و بابایی که اصلا حواسمون به این مساله نبود و بابا رفته بود اداره خلاصه با کلی خواهش منشی گفت تا ساعت ۱۱ و ربع پدرش باید بیاد سریع زنگ زدیم به بابا ایوب که کجایی و زودی بیا بیمارستان بابا هم سه سوته  راه افتاد اما چشمت روز بد نبینه که میدون عدل خمینی رو بسته بودن و ترافیک بود وحشتناک و بابا ساعت ۱۱ و ۲۵ دقیقه رسید و رفت کارا رو کرد و تو رو بردن اتاق عمل . وقتی تو اونجا بودی بچه هایی که ختنه کرده بودنو و بیرون اومده بودن گریه می کردن منم دل تو دلم نبود و نگران تو جیگر بودم که حتما درد می کشی اما تو عسل اونقدر خوب تحمل کردی و زیاد گریه نکردی که همه تعجب کردن (دکترت دکتر رجب پور بود که دستش درد نکنه)شب بابا جون و مامان جون و دایی جونا و خاله جون - مامانی و عمه نداو نگین و امییر حسین همه خونه ما بودن و بابا جون ازت عکس گرفت که چند تاشو گذاشتم

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

خاله پپو
31 فروردین 90 9:13
مبارکه عسیسم. دیگه واسه خودت مردی شدی ها!
مامان یکتا
31 فروردین 90 9:21
اخه نانازی من خیلی اذیت شدی گلم مواظب خودت باش عزیزم
مامان رادین
31 فروردین 90 18:07
الهیییی. مبارکهههههههههههه. یاد رادینم افتادم یکی از روزای بدی بود برای من آخه خیلی گریه کرد و از گریه رادین منم باهاش گریه میکردم.
مامان رادین
31 فروردین 90 18:08
الهیییی. مبارکهههههههههههه. یاد رادینم افتادم یکی از روزای بدی بود برای من آخه خیلی گریه کرد و از گریه رادین منم باهاش گریه میکردم.
مامان ماهان
1 اردیبهشت 90 9:12
مبارکه عزیزم
آبجی فهیمه
1 اردیبهشت 90 12:00
سلام:مبارکه چه آقا پسر خوشملی..چه موهای خوشرنگی داره..خدا ببخشدش... یه سر به وب ((ریحانه کوشولو)) بزنید...خوشحال میشیم..راستی اگه با تبادل لینک هم موافق بودید اطلاع بدید دلتون آروم
سيدمهدي
1 اردیبهشت 90 14:08
سلام خواهر گلم البته كه گل پسرت جيگره از طرف من ببوسش سر بزني خوشحال ميشم
ملی
3 اردیبهشت 90 23:45
ای جانم قوربونت برم مبارکه
مامان ماهان
31 اردیبهشت 90 16:38
ای جانم چقدر خوشگله با لباس قرمز