فرنامفرنام، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 11 روز سن داره

فرنام طلا و بلای مامان و بابا

بدون عنوان

1390/2/5 18:39
نویسنده : مامان فرنام
1,062 بازدید
اشتراک گذاری

روز شنبه ۲۸ فروردین من رفتم  سر کار حتما می پرسی چرا اینقدر زود تنهات گذاشتم آخه عزیز دلم اداره ما برای زایمان ۱۵ روز مرخصی میده و تو چون نزدیک عید دنیا اومدی من شانس آوردم و تونستم بیشتر پیشت بمونم نمی دونی اون روز چه حالی داشتم . همش دلم هواتو می کرد و وقتی تعطیل شدم سریع اومدم خونه

اردیبهشت

اتفاق خاص و مهمی واسه تو جیگر نیفتاد

خرداد

بابا ایوب واسه استخدامی آموزش و پرورش شرکت کرد . ۱۵۰ خرداد هم خاله سارا با عمو علیرضا توی حرم عقد کردند و از اونجا رفتیم باغ و تا آخر شب اونجا بودیم چون بابا جون می خواست بره مکه ۱۸ خرداد خاله جون رفتند محضر و اونجا تو اونقدر اذیت کردی که من مجبور شدم همش رات ببرم و چیزی از مراسم نفهمیدم . چند روز بعد بابا جون واسه ۴۰روز رفت مکه

تیر

باباجون مکه بود و تو که خیلی بهش وابسته بودی بی تابی می کردی

مرداد

باباجون که قرار بود ۴۰روزه بیاد ۵۰ روز مسافرتش طول کشید  وقتی اومد خیلی از لباسهایی که واسه تو آورده بود کوچیک بود آخه گل من بزرگ شده بود و بابا جون خیلی تعجب کرد

چند روز بعد از اومدن بابا جون از مکه همه با هم رفتیم درگز پیش مامانی و بابایی و عمه ها ( گل من عمو نداره آخه بابا ایوب یک دونه است )

 

شهریور

یک مسافرت چند روزه رفتیم شمال یه شب ساری بودیم یه شب بابلسر بقیه شبها هم محمود آباد تو وقتی دریا رو دیدی اونقدر ذوق کردی که نگو و گریه می کردی مه بزار من برم توی آب

 

 بقیه عکسهای جیگر در ادامه مطلب

 

فرنام در آسمان زیبای ساری

ساری - باغ پرتقال

تلاش جیگیلی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

مامان غزل
6 اردیبهشت 90 10:23
سلام مامان فرنام جون.خوبی عزیزم؟ عکسای این اقا فرنام باز نمیشه عزیزم. من عکس میخوام
خاله ایی
6 اردیبهشت 90 11:57
سلام مامان فرنام گلم الهی مثل همیشه خوشکلن عکساش ببوس جیگری رو مامانی. به نی نی ماهم سربزنین منتظرتونیم بوس
مامان ماهان
7 اردیبهشت 90 23:08
ای جان چه گل پسری
دایی جون بنی
12 اردیبهشت 90 11:33
سلام امیدوارم حالتون خوب باشه تشکر می کنم از نظر گرمتون خواستم اطلاع بدم بنی ما هم بدنیا اومد و خیلی خوشحال میشم بازم ما رو خوشحال کنید و از وبلاگ بنی دیدن کنید. یه نظر می خوام بدم فرنام جون ببرید یه اتلیه و یه عکس لختی از بازی گوش هاش بگیرد خیلی خیلی خوشکل در میاد
آبجی فهیمه
23 اردیبهشت 90 11:40
سلام: (◠‿◠) امروز راسخون نرم افزاری را برای شما تهیه کرده است که به شما در تقویت هوش کودک خود کمک می کند.این نرم افزار (Giggles Computer Funtime for Baby)جایزه بهترین برنامه برای کودکان را از آن خود کرده است شما والدین گرامی با خرید این محصول خواهید توانست میزان هوش نوزادان خود را سنجیده و آنرا خودتان با روشی منطقی افزایش دهید.
خاله ایی
27 اردیبهشت 90 15:11
سلام مامانی عزیز. خوبی؟فرنام جون خوبه؟الهی عزیزم چه عکسای نازی
مامان هوراد
27 اردیبهشت 90 16:44
سلام این بار اول ما به وب شما میایم چه پسرجیگری دارید ماشاالله بوس بوس
مامان رادین
30 اردیبهشت 90 18:10
نازی. ببوسیدش. شاد باشید.
فهیمه
31 اردیبهشت 90 16:47
ممنون مامان فرهام جون
خاله ایی
31 اردیبهشت 90 23:54
رادین عشق زندگی
25 اسفند 90 10:24
وای خدای من نی نیتون خیلی ناز خیلی خدا نگهدارش باشه اگه با تبادل لینک موافقین خبرم کنید