فرنامفرنام، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 10 روز سن داره

فرنام طلا و بلای مامان و بابا

ادامه خاطرات فرنام

1390/12/2 20:54
نویسنده : مامان فرنام
2,438 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوست جونا من بعد مدتها تونستم مطلب بنویسم

25 اسفند 89

ساعت 9و نیم صبح با آتلیه هماهنگ کرده بودم که بریم اونجا تا ساعت ده و ده دقیقه تو شمع تولدتو قوت کنی  شب قبل خیلی از شیرینی فروشی های شهرو دنبال یه کیک تولد خوشمل و بچه گونه گشته بودم  اولش از قبل می خواستم سفارش بدم اما شیرینی فروشی سیب که رفتم دیدم کیکهای تولد بچه گونه آماده خوشگلی داره پرسیدم همیشه کیک بچه گونه دارید گفت معمولا آره منم گفتم خوب بهتر همون موقع میگیرم اما شب قبل از تولد شانس ما کیک تولد پسرونه نداشت آخرش بعد از کلی گشتن از شیرینی زندگی یکی که از همه بهتر بوده گرفتیم خلاصه مامان جون با وجود تاکیدهای من ساعت نه و نیم که رفتیم با در بسته آتلیه مواجه شدیم تا ده هر چی به موبایلش زنگ زدم جواب نداد و تازه ساعت ده که جواب داد گفت همکارم با من هماهنگ نکرده بود ه الان میام خیلی از دستشون ناراحت بودم آخه می خواستم دقیقا لحظه تولدت شمعتو فوت کنی و عکس بگیریم واسه همین تو ماشین نشستیمو اون لحظه دایی وحید ازت فیلم گرفت خلاصه ساعت نزدیک یازده اومد و با وجود شلوغ کاری های تو ازت چند تا عکس گرفتیم که من هیچ امیدی به عکسات نداشتم اما بعد دیدم نه بد نشده

بقیه عکسها در ادامه مطلب

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

مامان ریحانا
5 اسفند 90 2:17
سلام چه خاطر انگیز تا تولد 2 سالگیش هم چند روز بیشتر نمونده خدا برات نگه داره فرنام جونو حالا اسمش یعنی چی ؟ تا حالا نشنیده بودم مرسی که به ما سر زدید
مامان فرنام
5 اسفند 90 9:49
سلام مامان فرنام منم مامان فرنام هستم وبلاگ زیبایی دارین .
نایسل
8 اسفند 90 17:41
واییی من عاشق بچه های بور و سفیدم همش آب دریا میخوردم نی نی ام بور شه عزیزززز دلم چقدر نازه میخواین براش بفرستم با پیکککک عزیزززز دلم خددا برات نگهش داره نباتتووو اسم خیلی قشنگی داره خیلی
نایسل
8 اسفند 90 17:45
منم میترسم کابوسم میبینم اما خیره شدم بازم نگا میکنم
مامان نفس طلایی
8 اسفند 90 18:37
سلام تولدت فرنام جان مبارک عکسا هم فوق العاده است
مامان ايليا
14 اسفند 90 1:36
چه پسر نازي خاله جون تولدت مبارك
مامان بهار
21 اسفند 90 21:45
سلام همشهری وبلاگ نازی داری همینطور نی نی نازی
مامانی درسا
25 اسفند 90 2:15
عزیزم تولدت مبارک . امیدوارم همیشه شاد و سالم زندگی کنی .
رادین عشق زندگی
25 اسفند 90 10:20
چه گل پسر خشگلی چه قدر نازی شما تولدت مبارک عسل خان
مامان طاها
25 اسفند 90 16:22
ـــــ_¶¶¶¶¶¶______¶¶¶¶¶¶ __¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶__¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ _¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶____¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶____¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶__¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ _¶¶¶¶¶ _¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ___¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ _____¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ _______¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ _________¶¶¶¶¶¶¶¶ ___________¶¶¶¶ ____________¶¶ _____________¶ ____________¶ ___________¶ __________¶ ________¶__¶¶¶_________¶¶¶ ________¶_¶___¶_¶¶¶¶¶_¶___¶ ______¶__¶__¶__¶_____¶__¶__¶ _____¶___¶_¶¶¶_________¶¶¶_¶ _____¶___¶_________________¶ ______¶___¶_______________¶ ______¶¶___¶__¶¶_____¶¶__¶ _____¶__¶__¶__¶¶_____¶¶__¶ _____¶__¶__¶_____¶¶¶_____¶ _____¶___¶_¶____¶___¶___¶ ______¶______¶___¶¶¶___¶ _______¶______¶¶_____¶¶ ________¶_______¶¶¶¶¶__¶¶ _________¶______________¶ ___________¶¶¶¶___________¶ _____________¶________¶____¶ _______¶¶¶___¶_________¶____¶ ______¶___¶¶¶¶________¶¶¶¶__¶ ______¶______¶_______¶____¶_¶ ______¶______¶______¶_____¶¶ ______¶_______¶_____¶_____¶ ______¶_______¶¶¶¶¶¶_____ تولد کوچولوتون مبارک
مامان هامان
25 اسفند 90 16:43
فرنام جونم تولدت مبارک
نبات کوچولو
26 اسفند 90 15:38
سلام نوروز 91 مبارک نبات کوچولو با یه عالمه *عکس خنده دار*، *داستان*، *کلیپ* و *شعر* هر روز آپدیت می شه. حتما یه سری بزنید راستی یادتون نره کتاب angrybirds رو دانلود کنید تا حالا 600 نفر دانلود کردند شما نفر بعدی باشید نبات کوچولو
مامانی درسا
7 فروردین 91 2:07
عزیز دلم فرنامی عکسا خیلی خوشگلند چون شما توشون هستی یه دنیا بوس
رادین عشق زندگی
9 فروردین 91 17:45
سلام ممنون بابت لینک منم شما رو لینک کردم
ثمین
16 خرداد 91 14:50
سلام! اگه جشنی برای کوچولوتون در راه دارید یه سر به دنیای نفیس بزنید و از ایده های متنوع و شیک استفاده کنید... جشن سیسمونی... جشن دندونی... جشن قدم... جشن تولد پسرانه ... جشن تولد دخترانه ... جشن تکلیف... جشن الفبا... و........ منتظرتون هستم...
♥ مامان و بابای محمد پارسا ♥
25 اسفند 91 0:33
تولد تولد تولدت مبارک انشالا تولد 120 سالگیت خاله جووووووووووووووون